ibiza stage week 3 - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van britt ooms - WaarBenJij.nu ibiza stage week 3 - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van britt ooms - WaarBenJij.nu

ibiza stage week 3

Door: britt

Blijf op de hoogte en volg britt

09 Augustus 2020 | Spanje, Ibiza

in week 3 moest ik op maandag en dinsdag werken van 8 tot 4. ik heb s ochtends geen zin om te werken maar als ik er eenmaal ben vliegt de tijd voor bij. op dinsdag avond zijn we met de hele groep studenten savonds naar het strand geweest en hebben een borreltje gedronken. woensdag ben ik met nicky en romy boodschappen gedaan. smiddags zijn romy en ik naar het strand gegaan en hebben een stuk langs de rotsen gelopen. s avonds zin we naar la torre gegaan, dat is een restaurantje waar je de zons ondergang kan kijken. Toen de zon onder was begon iedereen te klappen, een heel mooi effect. Donderdag ben ik met henrico en zhenya naar ibiza stad geweest. We hebben daar gewinkelt en heb wat van het stadje gezien. Hierna zijn we naar het strand ( playa den bossa) dit is het langste strand van ibiza. Bij dit strand zit ook het ibiza hard rock hotel en usuhaia. zhenya heeft een auto dus daar hadden we gelluk mee. vrijdag zaterdag en zondag moest ik weer werken. zaterdag was de opening van de cabanna lounge, er was een feest met 4 djs en veel bekende mensen. zondag avond ga ik misschien met mijn marrokaanse collega en romy en nicky een drankje doen in ibiza stad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2020

ibiza stage week 6

21 Augustus 2020

ibiza stage week 5

17 Augustus 2020

ibiza stage week 4

10 Augustus 2020

ibiza stage week 3 extra

09 Augustus 2020

ibiza stage week 3
britt

Actief sinds 26 Juli 2020
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 447

Voorgaande reizen:

26 Juli 2020 - 31 December 2020

Mijn eerste reis

26 Juli 2020 - 31 December 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: