ibiza stage week 2 - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van britt ooms - WaarBenJij.nu ibiza stage week 2 - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van britt ooms - WaarBenJij.nu

ibiza stage week 2

Door: britt

Blijf op de hoogte en volg britt

03 Augustus 2020 | Spanje, Ibiza

Zaterdag avond laat kwam fleur aan die ook bij ons op de kamer slaapt. Het is een bizar warme week geweest met tempraturen rond de 36 graden. De werkdagen zijn enorm leuk maar beginnen wel een beetje zwaar te worden. Ik word s' nachts vaak wakker door die meiden. Zondag avond zijn we met zijn 3e naar sant antoni geweest en hebben we daar wat gegeten. mijn werk week ziet er weer het zelfde uit. Elke dag om 8 uur beginnen en om 4 uur klaar. Ik ben op woensdag en donderdag vrij. Woensdag word het bewolkt en wil ik misschien naar ibiza stad. donderdag word het mooier weer en ga ik savonds sushi eten met een collega van het annimatie team.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2020

ibiza stage week 6

21 Augustus 2020

ibiza stage week 5

17 Augustus 2020

ibiza stage week 4

10 Augustus 2020

ibiza stage week 3 extra

09 Augustus 2020

ibiza stage week 3
britt

Actief sinds 26 Juli 2020
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 443

Voorgaande reizen:

26 Juli 2020 - 31 December 2020

Mijn eerste reis

26 Juli 2020 - 31 December 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: