ibiza stage week 5 - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van britt ooms - WaarBenJij.nu ibiza stage week 5 - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van britt ooms - WaarBenJij.nu

ibiza stage week 5

Door: britt

Blijf op de hoogte en volg britt

21 Augustus 2020 | Spanje, Ibiza

de laatste werkdagen zijn aangebroken. ik vind het heel jammer en wil echt niet naar huis. dinsdag hebben we met spaanse collegas in hun vila ge geten en gezommen. we zijn als groep nu echt van de laatste dagen aan het genieten. Roos sebastiaan bowie yarno en jort gaan maandag of dinsdag al naar huis. Gister (dindsgag) zijn we met zn alle naar golden budah gegaan en daarn nog naar het strand. maandag gaan we met de meiden naar formetera. Dan moet ik nog 4 dagen werken en dan zit het erop... De ena laatste dag gaan we met zn alle varen. woensdag vliegen we naar huis maar voor dat we vliegen gaan nicky en ik nog een tattoo zetten als mooie herrinnering. helaas veel te kort maar wat was elke dag leuk!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2020

ibiza stage week 6

21 Augustus 2020

ibiza stage week 5

17 Augustus 2020

ibiza stage week 4

10 Augustus 2020

ibiza stage week 3 extra

09 Augustus 2020

ibiza stage week 3
britt

Actief sinds 26 Juli 2020
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 449

Voorgaande reizen:

26 Juli 2020 - 31 December 2020

Mijn eerste reis

26 Juli 2020 - 31 December 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: